wtorek, 1 marca 2016

Hej moi drodzy 
Po wracam z inspiracja do działania mam nadzieje , że ten blog wytrwa i osiągnę dużo czytelników których zachęcę.
Może też spełni się jedno z moich najskrytszych marzeń czyli osiągniecie 1000 wyświetleń.
Nie robię  tego żeby mieć tyle wyświetleń ale dla was i mam nadzieje nowych czytelników .
Mam do tej pory zgromadzone ok.530 wyświetleń owszem dla mnie to ogromnie wiele .
I lubię to robić dobra chodźmy do sedna postu .
Dziś chce wam opisać mój ulubiony balsam do ust poniżej macie jpg 
Pachnie przepięknie i cudownie nawilża usta .
Czasem nawet zlizuje to z ust :3
Kupiłam go w biedronce .
Cena tego masełka kosztuje ok.7zł . 
W Rossmanie jest to wyższa cena ,ponieważ w biedronce są prawdopodobnie przeceny .
Polecam go zakupić ale do tego nie namawiam <3 



Żegnam i do zobaczenia w następnym poście 
Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz