niedziela, 17 lipca 2016

Warszawski OOTD #3

Hej :3

Dzis znowu Look Book . Jest już was 720 za co serdecznie wam dziękuje jeszcze nie dawno ten blog po prostu było was mało a teraz . Jeśli chodzi o wygląd bloga zmienił się on nie do poznania nie ukrywam tego . W ogóle zostałam oceniona przez bardziej znaną blogerkę niż ja (Link w pożegnaniu ) i napisała tam ,że jest mało komentarzy więc żeby było mi miło zróbcie to dla mnie i napiszcie czy np.post wam się podobał . No dobra dziś jak już pisałam na początku Look Book znowu fajnie prawda ??
A oto zdjęcia:






Outfit:
Kurtka :Sinsay
Sweter:Bershka
Spodnie: Reserved
Buty:New Balance

Pożegnanie :3
Dziękuje wam i życzę wszystkiego co najlepsze !!!
Linki ::
Blog Który mnie oceniał :  http://myloveninja.blogspot.com/
Do polecenia :http://truskawka1102.blogspot.com/?m=1







 

58 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz lecz ja na Twoim miejscu powiększyłabym zdjęcia. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje na pewno kolejnym razem spróbuje to zrobić :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i widzę, że już piszesz więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Czekam na więcej zdjęć ��
    Zapraszam https://asswithclass.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę deski! ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Mam jeszcze fiszkę i teraz z nią będzie trochę postów :) Zapraszam do za obserwowania mnie :)

      Usuń
  7. Zdaje mi się, że pisząc, że jest tu 720 obserwatorów pomyliłaś to z wyświetleniami. Ja na początku mojego blogowania też wiele nie wiedziałam i przez długi czas mogłam liczyć tylko na siebie. Każda rada Ci się przyda. Jeśli chodzi o wyświetlenia inaczej statystyki to liczba 720 oznacza ile osób weszło na Twojego bloga. Pisałyśmy dziś więc wiesz jak się ze mną skontaktować. Z chęcią Ci we wszystkim pomogę, możesz pytać o co chcesz. Jeśli będziesz czegoś potrzebować, pisz :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę na pewno wezmę ją sobie do serca i będę się z tobą kontaktować 😊😉

      Usuń
  8. Świetna stylizacja *,* ! Bardzo ładny wyglad bloga! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wygląd :) zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zapraszam na dalszą przygodę zemną :3

      Usuń
    2. Zdjęcia nie robi byle kto tylko moja mama więc oklaski dla niej :) Pozdrawiam ją :)

      Usuń
  10. bardzo fajne fotki :D wygląd bloga również ładny ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak pisałam zdjęcia zostały wykonane przez moim mamę :) Pamiętaj jak zaobserwujesz mojego bloga będziesz na bieżąco informowana o nowym poście :3

      Usuń
    2. Jesteś już za obserwowana :) <3

      Usuń
    3. Ja też zaobserwuję ale chwilowo blogger mi się coś psuję i nie mogę :) ale napewno zaraz sie z tym uporam ;* spokojnie ;)

      Usuń
  11. Super post!!! Czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post!!! Czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do za obserwowania w tedy będziesz mogła na bieżąco oglądać post

      Usuń
  14. Serdecznie pozdrawiam,świetne zdjęcia!Życzę jeszcze większego sukcesu!
    Obserwuję! Zapraszam do mnie, tylko się nie przestrasz!
    Dopiero zaczynam z nowym blogiem(:!
    http://azalean00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję ,że będziesz dalej komentował moje post jest to dla mnie wielka motywacja :3

      Usuń
  15. Dobrze możemy się dodać i tak może napisze do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie :) wspolna obserwacja ? Zapraszam :) http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy outfit :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki zapraszam do za obserwowania na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  18. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje zapraszam do za obserwowania bedziesz na bieżąco :3

      Usuń
  19. Bardzo ładny outfit :)

    Obserwuję ;)
    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja tez zaraz za obserwuje pamiętaj jutro nowy poscik

      Usuń
  20. Fajny outfit, taki codzienny.

    Zapraszam serdecznie do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia trochę małe zwłaszcza jeśli robisz lookbooki :). Poza tym nie mam zastrzeżeń :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwowany teraz ty :)

      Usuń
    2. Mój email to bolibrzusie@gmail.com :). A co do obserwacji, to jak troszkę popracujesz nad blogiem to pewnie znajdę się w gronie obserwatorów ;).

      Usuń
  22. Aż zachciało mi się jazdy na desce :D Niestety póki co mogę tylko pomarzyć ;) Postaram się wpadać częściej ! :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      


     

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jestes tu przy okazji to możesz za obserwować jutro nowy post :)

      Usuń
  23. Bardzo fajny wpis, zostanę chętnie na dłużej i obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, tez bym chciala sobie kupic fiszke:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, tez bym chciala sobie kupic fiszke:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :3
    Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne foty !
    Ps fajny blog !❤

    OdpowiedzUsuń